Giveaway May 2013

>> 17 May 2013

2-3 hari ini saya masih menerima penyertaan "Ya! Saya Mahu!" dari pengunjung yang masih menggunakan borang penyertaan bulan April lalu. Setelah di selidik, ahirnya saya saya telah pun terjumpa dari mana - rupa nya borang itu masih tertampal di dalam salah satu blog post yang telah saya tag kan sebagai Giveaway. Borang itu telah luput tarikh "free trial" (selama 30 hari) sebenarnya. Tapi bagusnya, saya masih menerima notification melalui email lagi.

So, hari ini saya ada masa untuk membuat satu blog post yang official untuk penyertaan Bulan May pula. Sebenarnya promosi ini telahpun berjalan lebih seminggu, tetapi saya sekadar meletak kan nya di ruang-ruang widget sahaja. Walaupun begitu, ramai juga yang telah geli-geli tangan dan sudah membuat pendaftaran. Cuma saya sahaja yang tak sempat membuat update seperti yang saya janjikan. Nanti kalau saya sudah bersedia, saya akan email kan informasi itu ke alamat email-email yang telah mendaftar, ya. Sila check peti email anda pada minggu hadapan.

Bagi belum mendaftar dan nak mencuba nasib, sila klik gambar brooch yang cun di atas ini. Anda akan dibawa berjumpa satu  borang penyertaan dan sila isikan butir-butir yang di perlukan.

Tak pun, boleh boleh juga masukkan email anda di dalam kotak kosang di bawah. Asalkan ikut syarat-syarat seperti dibawah ini :

*Terbuka kepada warganegara Malaysia yang menetap di Malaysia
* 2 brooch akan diberi percuma sekiranya penyertaan menggalakkan. Sila lawati blog post ini: http://jahitjahitan.blogspot.com/2013/05/brooch-satin-hand-dye.html
* Selepas "Subscribe to list", kami akan menghantar keterangan lanjut tentang Giveaway ini. Sila check email anda. 






p.s: Bagi yang telah mendaftar menggunakan borang lama, jangan risau. Nanti akan senaraikan nama anda ya. Jap, saya nak "koyakkan" borang lama itu.


0 comments:

Post a Comment

Asas Tentang:

Idea Untuk :

Buku Jahitan

Tutorial Saya

Tutorial Bunga Fabrik dan Kertas

Tips Untuk Blogspot

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

About Me

Followers

CraftZone

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP