Giveaway Mei 2013 - Update

>> 11 June 2013

Saya baru hantar (email) update pasal Giveaway seperti di bawah. Siapa-siapa yang belum menyertai pun sempat lagi nak sign-up - hanya follow apa yang saya tulis kat bawah yer...Sehingga 15 June 2013 sahaja. Terima kasih.


Salam

Saya Ros dari JahitJahitan.blogspot.com

Pada penghujung bulan Mei yang lalu saya ada menghantar email berkenaan Giveaway di JahitJahitan.blogspot.com untuk bulan May 2013. Keputusan GIveaway itu masih belum saya umum kan kerana cuti sekolah yang panjang dan ramai yang telah tidak membuat tugasan yang telah di berikan dengan betul.

Oleh itu saya akan memberi lagi sekali peluang sehingga 15hb ini agar anda berpeluang untuk memenangi hadiah ini. Untuk memudahkan, anda hanya perlu pegi ke http://facebook.com/jahitjahitan dan tekan "like" di situ, atau bagi yang sudah like, boleh like mana2 post FB saya yang terkini.

Selepas berbuat demikian, sila email kan kepada saya "saya sudah like dan FB saya adalah (sila letak identiti FB anda)". Emailkan ke earnideas96@gmail.com dan saya akan membuat semakan dan senarai terakhir, sebelum mengumumkan keputusan pada minggu hadapan.

ps: hadiah Giveaway adalah brooch di bawah ini.




Terima kasih dengan penyertaan.

Terima kasih
==============================================

0 comments:

Post a Comment

Asas Tentang:

Idea Untuk :

Buku Jahitan

Tutorial Saya

Tutorial Bunga Fabrik dan Kertas

Tips Untuk Blogspot

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

About Me

Followers

CraftZone

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP