Kerongsang Riben Satin Dengan Hiasan Manik

>> 14 June 2013

Read  this in English

Saya tergaru-garu, tergaru-garu dari tadi tak da idea nak tulis apa. Gambar semua dah tampal, idea nak tulis pula tak keluar-keluar. So nampak gaya nya tampal gambar jer la yer..

Dipendekkan cerita, brooch ni saya buat dari Reben satin. Kecuali yang warna biru, saya guna kan side yang "tak berkilat" untuk bahagian atas sebab side yang tak berkilat ni lebih tahan lama dan tak berbulu. Tapi ada jugak yang suka side berkilat ni sbb shining kan. Taste masing-masing



Hiasan manik -4mm


Size manik pun, saya variety kan. Yang paling kecil 2mm dan paling besar 7mm. Yang saiz kecil kene jahit banyak lah pulak. tapi bila dah siap menarik juga. Yang manik besar pun bila dah siap ok juga. Sebenarnya yang manik 7mm tu yang customer dah order. Yang kecil-kecil tu furthur experiment lah kire.. selalu macam tu la..order customer ni lah yang menjadi pencetus idea. 

Kalau yang nak tau pasal spec dan harga, boleh la klik kat link ni yer..seperti biasa, diskaun kalau beli 3 unit dan keatas. Nak campur2 warna pun boleh..nak campur2 dengan design lain pun boleh..janji 3..

Uit..dah terpanjang pulak paragraph ni. Bak kata pepatah melayu baru - Tulis sikit-sikit, lama-lama jadi karangan. :)

* Side di atas adalah side yang berkilat
Hiasan manik -4mm


Hiasan manik - 2mm


Hiasan manik - 7mm

Post a Comment

Asas Tentang:

Idea Untuk :

Buku Jahitan

Tutorial Saya

Tutorial Bunga Fabrik dan Kertas

Tips Untuk Blogspot

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

About Me

Followers

CraftZone

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP