Kerongsang Rose-Bud Satin (revisit)

>> 14 June 2013

Read this in English

Aha..malam ni rase macam marathon menulis blog lah pulak..blog ke dua untuk hari ini - kerongsang satin Rose Bud.

Pada yang masih ingat, yang pernah tinggal kan komen, dan pernah request tutorial, saya pernah menulis blog entri pertama tentang topik ini pada bulan Oktober tahun lalu. Pada yang pernah nak order, saya minta maaf kerana terpaksa menolak request tu kerana ketika itu, masih belum betul2 berpuas hati dengan hasilnya.

Kemudian, sunyi sepi yang agak lama atas sebab-sebab "itu dan ini". Akhirnya, pada minggu lalu saya telah duduk diam-diam lagi menyambung eksperimen.

Dan inilah hasilnya:

in the making



aha! siap poon..

saiz 2 inci

pink - test kat diri sendiri - zon aurat telah di blurr

koleksi yang dah siap - kotak packing ngam2 saiz 2 inci dengan transparent window display

kelabu - pakai kan kat mannequin


Kepada yang nak cuci mata, boleh lah visit katalog online di sini ye. Pilihan warna, harga dan promosi ada di sini. Pilihan warna tu akan saya update dari semasa ke samasa ( akan mencari masa untuk membuat sample). Saiz pulak buat masa ini , hanya available 2 inci aje. Kalau ada saiz lain, nanti saya update lagi yer.

Oh, satu lagi sebab ada 2 jenis satin berlainan telah di gunakan, maka harga pun tak sama. Yang sedikit mahal tu maksudnya, proses pembuatan nya sedikit mencabar yer..



2 comments:

Unknown 2 July 2013 at 14:50  

boleh x bg link kt mana ad tutorial buat rose satin ni. xjumpa la y mcm ni. (jahit)

Jahitjahitan 7 July 2013 at 16:21  

refer kat sini>> http://jahitjahitan.blogspot.com/2013/07/tutorial-bunga-fabrik-rose-bud-dari.html

Post a Comment

Asas Tentang:

Idea Untuk :

Buku Jahitan

Tutorial Saya

Tutorial Bunga Fabrik dan Kertas

Tips Untuk Blogspot

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

About Me

Followers

CraftZone

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP