May Give-away: Keputusan Brooch Percuma

>> 20 June 2013

Salam

Seperti yang telah di janjikan, saya akan mengumumkan keputusan pemenang giveaway untuk bulan Mei 2013. Walau pun tarikhnya telah tertunda beberapa kali - kerana cuti sekolah yang panjang dan kesibukan, akhirnya hari ini saya ingin mengumumkan pemenang kepada brooch 2.5 inci yang comel ini. (harap maaf)

Brooch ni saya hand-dye/warnakan sendiri, so saya boleh jamin hanya pemenangnya nanti sahaja yang memiliki brooch ni di Malaysia ini...ekslusif gitu.. Harga nya RM25 setiap satu (sila check harga di sini), campur RM6 pos laju yer..ruginya bagi yang tak betul-betul berusaha untuk menjadi peserta.


Seperti yang telah di war-warkan sebelum ini, syarat-syarat penyertaan telah di nyatakan di dalam blog entri saya yang terdahulu. Update pun telah saya emailkan kepada yang telah mendaftar agar tugasan-tugasan mudah yang telah di syaratkan dapat di buat segera. Bagi yang tak check email, tak jadi blog follower dan tak like FB saya, minta maaflah kalau tertinggal bas sebab semua update pun ada di situ. Tapi bagi yang telah maju membuat tugasan-tugasan itu, tahniah anda telah pun tersenarai-pendekkan sebagai bakal pemenang!

Sama seperti Giveaway April, saya juga menggunakan prosedur pemilihan pemenang yang sama. (tak perlulah saya tunjuk lagi yer, very lean process, tak de penipuan). Setelah senarai pendek di finalizekan, saya memilih pemenang dengan menggunakan random generator yang berada di link ini.

Oleh itu, pemenang untuk Giveaway Mei 2013 adalah :


Tahniah kepada Nor Raihan kerana telah di pilih menjadi pemenang. Saya harap beliau memenuhi syarat penting ini - *Terbuka kepada warganegara Malaysia yang menetap di Malaysia  ye. Jika ada kesilapan di situ, saya akan membuat undian sekali lagi yer - harap-harapnye tak lah kan.

pinjam dari www.mulawafashion.com

Tahniah! Tahniah sekali lagi...saya akan menghubungi beliau di alamat email yang beliau sertakan. Saya berharap, beliau akan dapat menghubungi saya dalam tempoh 7 hari dari hari ini, bagi saya mendapatkan nama penuh, alamat penghantaran dan no telefon untuk tujuan pos laju. >> tu lah sebab nya kena like page ye...sebab update keputusan ini juga saya war-warkan di FB juga. 


p.s: Sila like blog post ni - kasi semangat kat saya untuk buat Giveaway lagi, ok.  










0 comments:

Post a Comment

Asas Tentang:

Idea Untuk :

Buku Jahitan

Tutorial Saya

Tutorial Bunga Fabrik dan Kertas

Tips Untuk Blogspot

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

About Me

Followers

CraftZone

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP